Osrednja humanistična knjižnica

Vpis in obnavljanje članstva v knjižnicah OHK FF

Na začetku študijskega leta študenti FF v matični oddelčni knjižnici uredite članstvo. Članarino ste plačali ob vpisu v letnik.

1. Študenti 1. letnika prve stopnje Univerze v Ljubljani in tisti, ki se v študijskem letu 2021/22 prvič vpisujete na FF, se v knjižnice OHK FF vpišete:

  • Če ste že prejeli študentsko izkaznico, se lahko vpišete preko spletnega vpisa s študentsko digitalno identiteto.
     
  • Če izkaznice še nimate ali če tako želite, se vpišete v knjižnici matičnega oddelka (študenti dvopredmetnih študijskih smeri samo v eni oddelčni knjižnici): 
    - osebno v knjižnici ali 
    - na daljavo (v trenutnih razmerah priporočamo ta način): na e-naslov matične oddelčne knjižnice pošljete skene ali fotografije zahtevanih dokumentov.

Za vpis v knjižnici je potrebno predložiti:

  • potrdilo o vpisu na FF (če študentske izkaznice še niste prejeli),
  • veljavni osebni dokument s fotografijo in podatki o bivališču ter
  • izpolnjeno pristopno izjavo.
  • Za vpis na daljavo pošljete tudi izjavo: Izjavljam, da dovoljujem uporabo priložene kopije osebnega dokumenta za namen urejanja članstva v knjižnicah OHK FF.

2. Študenti 1. letnika druge ali tretje stopnje Univerze v Ljubljani, ki ste imeli lansko študijsko leto urejeno članstvo v knjižnicah OHK FF, obnovite članstvo pred iztekom lanskoletnega članstva (do 31. 10. 2021):

  • osebno v knjižnici ali
  • na daljavo (v trenutnih razmerah priporočamo ta način): na e-naslov matične oddelčne knjižnice pošljete skene ali fotografije zahtevanih dokumentov.

Za obnovitev članstva je potrebno predložiti:

  • novo študentsko izkaznico ali potrdilo o vpisu na FF ter
  • veljavni osebni dokument s fotografijo in podatki o bivališču.
  • Za vpis na daljavo pošljete tudi izjavo: Izjavljam, da dovoljujem uporabo priložene kopije osebnega dokumenta za namen urejanja članstva v knjižnicah OHK FF.

3. Študentom višjih letnikov se članstvo praviloma avtomatsko podaljša. Če po 31. 10. 2021 ugotovite, da članstvo ni bilo obnovljeno (geslo za COBISS in/ali oddaljeni dostop ne deluje več), ga obnovite:

  • osebno v knjižnici ali
  • na daljavo (v trenutnih razmerah priporočamo ta način): na e-naslov matične oddelčne knjižnice pošljete skene ali fotografije zahtevanih dokumentov.

Za obnovitev članstva je potrebno predložiti:

  • študentsko izkaznico ali potrdilo o vpisu na FF in
  • veljavni osebni dokument s fotografijo in podatki o bivališču.
  • Za vpis na daljavo pošljete tudi izjavo: Izjavljam, da dovoljujem uporabo priložene kopije osebnega dokumenta za namen urejanja članstva v knjižnicah OHK FF.

Notices

Department of Ethnology and Cultural Anthropology

Beginning of 'Epistemology of Everyday Life / Anthropology of Complex Systems' (Creole Seminar)

The Central Humanities Library

Introduction to the Central Humanities Library (OHK FF) and COBISS+ for Foreign Students, 14th November 2022

Faculty of Arts, Administrative Office

Important information for international students – Temporary residence permit application

Faculty of Arts, Administrative Office

Important information for international students – Temporary residence permit application

Administrative Office

Important information for international students – Temporary residence permit application

Administrative Office

Important information for international students – Temporary residence permit application

Department of Ethnology and Cultural Anthropology

First Creole study meeting

Department of Ethnology and Cultural Anthropology

Cancellation of all lectures with prof. Muršič

Department of Ethnology and Cultural Anthropology

Office Hours of dr. Mirjam Mencej in September 2022

Department of Art History

14. International School of Museology