Povezava na bibliografijo: https://bib.cobiss.net/bibliographies/si/webBiblio/bib201_20251007_1949…
Znanstvene monografije:
1. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Zgodovina izobraževanja odraslih na Slovenskem : 50 let andragogike na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani = History of adult education in Slovenia : 50 years of andragogy at the Faculty of Arts, University of Ljubljana. 1. izd. Ljubljana: Založba Univerze, 2024. 213 str., ilustr. Zbirka Historia facultatis. ISBN 978-961-297-422-0. ISSN 2712-6242. [COBISS.SI-ID 211869187]
2. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Zgodovina izobraževanja odraslih na Slovenskem : 50 let andragogike na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani = History of adult education in Slovenia : 50 years of andragogy at the Faculty of Arts, University of Ljubljana. 1. e-izd. Ljubljana: Založba Univerze, 2024. 1 spletni vir (1 datoteka PDF (213 str.)), ilustr., zvd., tabele. Zbirka Historia facultatis. ISBN 978-961-297-423-7. ISSN 2712-6250. https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/644, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si, DOI: 10.4312/9789612974237. [COBISS.SI-ID 211900675]
3. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, SVETLIK, Ivan, DEŽELAN, Tomaž, DROBNE, Manca. Praktično usposabljanje v visokošolskem izobraževanju. 1. izd. Ljubljana: Založba Univerze, 2023. 176 str., ilustr. ISBN 978-961-297-214-1. DOI: 10.51746/9789612972165. [COBISS.SI-ID 173697539]
4. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, SVETLIK, Ivan, DEŽELAN, Tomaž, DROBNE, Manca. Praktično usposabljanje v visokošolskem izobraževanju. 1. e-izd. Ljubljana: Založba Univerze, 2023. 1 spletni vir (1 datoteka PDF (175 str.)), ilustr. ISBN 978-961-297-216-5. https://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-DQXR8Q9Z, https://doi.org/10.51746/9789612972165, Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si, DOI: 10.51746/9789612972165. [COBISS.SI-ID 173702915]
5. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. The role of grammar schools in forming the national identity of the Slovenes within Austria from 1849 to 1914. Hamburg: Dr. Kovač, 2017. 182 str., ilustr. Schriftenreihe Erziehung - Unterricht - Bildung, Bd. 182. ISBN 978-3-8300-9598-9. ISSN 0945-487X. [COBISS.SI-ID 65563746]
6. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, KRANJČEC, Renata. Mentorstvo v praktičnem usposabljanju v delovnih organizacijah. 1. izd. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2016. 204 str., ilustr. Zbirka Razprave FF. ISBN 978-961-237-822-6. ISSN 2335-3333. [COBISS.SI-ID 284397312]
7. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, KRANJČEC, Renata, GRUDEN, Urška. Pogledi mentorjev na praktično usposabljanje študentov v delovnih organizacijah. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2010. 63 str. ISBN 978-961-237-512-6. [COBISS.SI-ID 262243328]
8. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Srednje šole na Slovenskem pri oblikovanju nacionalne identitete Slovencev v drugi polovici 19. stoletja. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2010. 207 str., ilustr. Razprave FF. ISBN 978-961-237-397-9. [COBISS.SI-ID 253989888]
9. KALIN, Jana, RESMAN, Metod, ŠTEH, Barbara, GREGORČIČ MRVAR, Petra, GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, MAŽGON, Jasna. Izzivi in smernice kakovostnega sodelovanja med šolo in starši. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2009. 251 str., tabele. Zbirka Razprave FF. ISBN 978-961-237-338-2. [COBISS.SI-ID 249078016]
10.GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, LIČEN, Nives. Poglavja iz andragogike. 1. natis. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, Oddelek za pedagogiko in andragogiko, 2008. 143 str. ISBN 978-961-237-234-7. [COBISS.SI-ID 238592256]
11. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Disciplina in vzgojni režim v gimnazijah na Slovenskem v letih 1849-1914. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete, 2001. 208 str., ilustr. Razprave Filozofske fakultete. ISBN 86-7207-137-9. [COBISS.SI-ID 114679040]
Izvirni znanstveni članki:
1. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Effectiveness of school lessons from the past as living forms of museum education for university students. Museum management and curatorship. 2018, vol. 33, no. 4, str. 382-397, ilustr. ISSN 1872-9185. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09647775.2018.1490198?scro…, DOI: 10.1080/09647775.2018.1490198. [COBISS.SI-ID 67784290], [SNIP, WoS do 25. 2. 2025: št. citatov (TC): 2, čistih citatov (CI): 2, čistih citatov na avtorja (CIAu): 2.00, Scopus do 28. 2. 2025: št. citatov (TC): 4, čistih citatov (CI): 3, čistih citatov na avtorja (CIAu): 3.00]
2. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Women's teacher education in Slovenian and Croatian lands of Austria-Hungary : a comparative analysis. Časopis za suvremenu povijest. 2019, vol. 51, no. 2, str. 591-616, ilustr. ISSN 0590-9597. https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/casopis-za-suvremenu-povijest/artic…, DOI: 10.22586/csp.v51i2.8566. [COBISS.SI-ID 70128226], [SNIP, WoS, Scopus]
3. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Mentors? perceptions on effects of their mentoring with higher education students in companies after the adoption of the Bologna process. European journal of higher education. 2018, vol. 8, no. 2, str. 185-200. ISSN 2156-8235. https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/21568235.2018.1424007?needA…, DOI: 10.1080/21568235.2018.1424007. [COBISS.SI-ID 66262114], [SNIP, Scopus do 14. 8. 2024: št. citatov (TC): 8, čistih citatov (CI): 8, čistih citatov na avtorja (CIAu): 8.00]
4. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of Ancient Emona. Revija za elementarno izobraževanje. Aug. 2022, vol. 15, special iss., str. 41-58, ilustr. ISSN 1855-4431. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/2369, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si, Digitalna knjižnica Univerze v Mariboru – DKUM, DOI: 10.18690/rei.15.Spec.Iss.41-58.2022. [COBISS.SI-ID 120857091], [SNIP, Scopus do 21. 10. 2024: št. citatov (TC): 1, čistih citatov (CI): 1, čistih citatov na avtorja (CIAu): 1.00]
5. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Teacher education within Slovenian and Croatian regions from 1867 to 1914. Review of Croatian history. 2018, vol. 14, br. 1, str. 173-198, ilustr. ISSN 1845-4380. https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=313200. [COBISS.SI-ID 68726114], [SNIP, Scopus]
6. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Razvoj izobraževanja odraslih in andragogike na Slovenskem = Development of adult education and andragogy in Slovenia. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2024, letn. 30, [št.] 1, str. 53-83. ISSN 1318-5160. https://journals.uni-lj.si/AndragoskaSpoznanja/issue/view/1239/955, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si, DOI: 10.4312/as/13500. [COBISS.SI-ID 192544003]
7. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Pomen muzejskih učnih ur za izobraževanje visokošolskih študentov = The importance of museum school lessons for the education of higher education students. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2021, letn. 30 = 54, št. 2/3, str. 278-298, ilustr. ISSN 1318-6728. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 91910403]
8. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, KERMAVNAR, Nataša. Nursing mentoring and mentors' views on the efficiency of university students' practice. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2020, letn. 26, [št.] 2, str. 87-103, ilustr. ISSN 1318-5160. https://revije.ff.uni-lj.si/AndragoskaSpoznanja/article/view/9138/8978, Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si, DOI: 10.4312/as.26.2.87-103. [COBISS.SI-ID 22616835]
9. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Primerjava izobraževanja učiteljev v slovenskih deželah Avstro-Ogrske = Comparison of teacher education in Slovenian lands in Austro-Hungary. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2019, letn. 28 = 52, št. 1/2, str. 40-65, ilustr. ISSN 1318-6728. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 514404204]
10. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, KRANJČEC, Renata. Naloge mentorja za kakovostno mentorstvo višješolskim študentom. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2018, letn. 24, [št.] 3, str. 73-90, ilustr. ISSN 1318-5160. https://revije.ff.uni-lj.si/AndragoskaSpoznanja/article/view/7970, Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si, DOI: 10.4312/as.24.3.73-90. [COBISS.SI-ID 68156514]
11. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. School lessons from the past for future teachers in the school museum. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu. listopad-prosinac 2018, vol. 159, br. 4, str. 433-450, ilustr. ISSN 1330-0059. [COBISS.SI-ID 68306274]
12. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Educational role and activities of the Slovenian school museum : views, experiences and suggestions of university students concerning school lessons from the past in the study years from 2014 to 2018 ; Izobraževalna vloga in dejavnosti Slovenskega šolskega muzeja : pogledi, izkušnje in predlogi univerzitetnih študentov o učnih urah iz preteklosti v študijskih letih od 2014 do 2018. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2018, letn. 27 = 51, št. 3, str. 165-186, ilustr. ISSN 1318-6728. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 514159468]
13. KERMAVNAR, Nataša, GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2016, letn. 22, [št.] 2, str. 23-37, tabele. ISSN 1318-5160. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si, DOI: 10.4312/as.22.2.23-37. [COBISS.SI-ID 61108066]
14. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, FAKIN, Manja. Razvoj neformalnega izobraževanja odraslih skozi zgodovino Zasavske ljudske univerze. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2015, letn. 21, [št.] 4, str. 21-35, graf. prikaz, tabele. ISSN 1318-5160. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 59217762]
15. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Strokovne in gospodinjske šole na Slovenskem med letoma 1848 in 1914 = Vocational and domestic science schools in Slovenia between 1848 and 1914. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2014, letn. 23 = 47, št. 1/2, str. 83-101, ilustr. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 56391522]
16. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika, KRANJČEC, Renata. Uspešnost mentorstva v izobraževanju starejših odraslih. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2013, letn. 19, [št.] 3, str. 80-91, ilustr. ISSN 1318-5160. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 52902242]
17. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Protestantizem ter vzgoja in izobraževanje odraslih na Slovenskem. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2009, letn. 18(42), št. 2, str. 364-378, ilustr. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 30762285]
18. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Razvoj in pomen ljudskih visokih šol na Slovenskem v letih 1918-1941. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2008, letn. 14, št. 1/2, str. 14-25. ISSN 1318-5160. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 38031458]
19. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Verni učitelj v šoli v Sloveniji po letu 1945 = Religious teachers in Slovenia after 1945. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2008, letn. 17(41), št. 2, str. 246-272, ilustr. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 29557549]
20. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Visoke narodne škole u Sloveniji od 1918. do 1941. Anali za povijest odgoja. 2007, vol. 6, str. 69-82. ISSN 1330-1020. [COBISS.SI-ID 37357922]
21. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Posebnosti andragoške prakse na ljudskih univerzah : prednosti, ovire in težave pri izvajanju andragoške prakse. Andragoška spoznanja. [Tiskana izd.]. 2007, leto 13, št. 2, str. 10-20. ISSN 1318-5160. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 35086434]
22. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Razvoj in pomen prosvetno izobraževalnega dela društev na Goriškem in v Trstu v letih 1848-1914. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2006, letn. 15(39), št. 2, str. 273-284, ilustr. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 26055725]
23. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Pomen slovenskih šolskih knjig in učbenikov pri oblikovanju nacionalne identitete Slovencev v drugi polovici 19. stoletja. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2004, letn. 13(37), št. 2, str. 226-241, ilustr. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 23109165]
24. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Zakonsko predpisane šolske kazni v gimnazijah na Slovenskem v letih 1849-1914. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2003, letn. 12(36), št. 2, str. 297-319, ilustr. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 21799725]
25. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Upornost gimnazijcev in njihov odnos do profesorjev, šolskega reda in discipline = Die Aufsässigkeit der Gymnasiasten und ihr Verhältnis zu Professoren, Schulordnung und Disziplin. Zgodovina za vse : vse za zgodovino. [Tiskana izd.]. 1998, 5, št. 2, str. [71]-83. ISSN 1318-2498. http://hdl.handle.net/11686/2507, Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si. [COBISS.SI-ID 655732]
26. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Srednje šole na Slovenskem pri oblikovanju nacionalne identitete Slovencev v drugi polovici 19. stoletja. Sodobna pedagogika. 46, št. 1/2 (1995), str. 35-42. ISSN 0038-0474. [COBISS.SI-ID 50733568]
27. GOVEKAR-OKOLIŠ, Monika. Pomen nacionalne vzgoje v šolstvu na Slovenskem v drugi polovici 19.stoletja. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 1995, 28, št. 4, str. 70-77. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 4448077]