Zaposleni

Lara Oblak
Lara Oblak

Oddelek za psihologijo

Pavel Ocepek
Pavel Ocepek

Lektorji v tujini

Matej Ogrin
Matej Ogrin

Oddelek za geografijo

Darko Ogrin

Oddelek za geografijo

Marko Ogrizek

Oddelek za azijske študije

Andreja Okršlar

Referat za dodiplomski študij

Frančiška Oražem
Frančiška Oražem

Oddelek za umetnostno zgodovino

Silvana Orel Kos
Silvana Orel Kos

Oddelek za prevajalstvo

Borut Ošlaj
Borut Ošlaj

Oddelek za filozofijo

Viktorija Osolnik Kunc
Viktorija Osolnik Kunc

Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko

Krištof Oštir

Oddelek za geografijo

Jacqueline Oven
Jacqueline Oven

Oddelek za romanske jezike in književnosti

Martina Ožbot Currie
Martina Ožbot Currie

Oddelek za romanske jezike in književnosti

Naše zgodbe

zasl. prof. dr. Dušan Nečak

Tisto, kar je pomembno v nadaljnjem razvoju univerze in fakultete, je svoboda raziskovanja, svoboda pedagoškega dela, svoboda univerzitetnega življenja.

prof. dr. Neva Šlibar

Humanistika je podcenjena po vsej Evropi. Za zdravje so morda bolj pomembne druge znanosti, a na končna vprašanja življenja lahko odgovori le humanistika.

zasl. prof. dr. Marko Kerševan

Monokulture so škodljive za prostor, ki je izpostavljen spremembam. Tla, na katerih rastejo, izčrpajo.

zasl. prof. dr. Marko Kerševan

Dogodki

16. 01. - 17. 01. 2026
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Festival slovenskih univerz UNI-SI

19. 12. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Oddelek za zgodovino

Predstavitev knjige Zadnja kmečka vojna: Nasilje in revolucija v Vzhodni Evropi dvajsetega stoletja

15. 12. 2025
Oddelek za zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zasebni podjetniki v socialistični državi: Albanski delavski migranti na Hrvaškem in v Sloveniji (1965–1991)

01. 12. 2025
Oddelek za muzikologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zmožnosti aplikativne etnomuzikologije pri delu z ranljivimi posamezniki, skupinami in skupnostmi

27. 11. 2025
Oddelek za muzikologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mozart in L'Homme Machine? O fascinaciji z glasbenimi avtomati